dijous, 9 de juliol del 2009

Coses de la tele

Posats a pensar qualsevol cosa, avui podría reflecxionar sobre el nous canals de televisió, o millor dit de tots el comandaments que ara calen per veure per ejemple TV3. Tot i que a mi no m'agrade massa la televisió en general, cada matí quand m'aixeco, al voltat de les 7, escolto les notícies amb avarícia i plaer. No cal dir que les notícies són sempre les mateixes, i mai veig quelcom que m'agradi o em convingui. Només desgràcies per tot arreu, a quina més grossa, i se de cas, alguna baixada de tipus, o l'engarxolament d'algún etarra al sud de França. Però he hagut d'aprendre a possar la tele, que no en sabía. Ara amb el nou aparell de TDT, no saps mai òn ets ni quina emisora veus. En hi ha tantes!!!. que si la Quatro, que si la Sexta, que si Disney Chanel, que si la CNN.
Enomeno aquestes perque son les em surten més facilment, però ni ha moltes més sospito. Dons a mi tan canal i tan concurs, la veritat, m'atabale. Anyoro els temps que no hi havíe tanta tría, i sobretot, que apretaves el botó ù, i sortie la TVE, apretaves el botó 3 i sortíe TV3, i anar fent. Que en treiem de saber el que mengen cada mitgdía els jugadors del Real Madrid? Perque aixó se sap per el seu canal de TV. I el canal Viajar que et pase pels nassos les ganes de sortir de casa i correr no sé quantes aventures per aquests mons de Déu?...